fredag den 14. august 2009

Mini Brazil

Eller retter sagt - brazilian! Sådan en fik jeg i dag, og hold da op jeg er ikke sikker på, at jeg nogen sinde gør det igen. Jeg har længe tænkt på, at jeg godt kunne tænke mig at blive vokset, og efter at have set et klip i fjernsynet med en der fik det til at ligne det rene vand, greb jeg telefonen og bestilte en tid. Efterfølgende læste jeg alt hvad jeg kunne komme i nærheden af omkring før, under og efter, og alt jeg kunne komme frem til var, at det ikke er så slemt, som man tror... aha!
Jeg var nervøs hele morgenen, jeg havde det som om jeg skulle til eksamen. Da jeg ankom blev jeg mødt af en yderst venlig og ung kvinde, og blev vist ind i et rum. Det hele var fint, og jeg fik lidt alene tid til at gøre mig klar. Her efter gik vi så i gang og hold da kaje; jeg var lige ved at dø! Jeg har aldrig oplevet noget lignende, jeg ved faktisk ikke om det næsten ikke var værre end at være til eksamen. Dertil kom så, at jeg ikke fik fjernet alt den overskydende voks efter, og da jeg kom hjem var det bare så ubehageligt. Note to self: voks hænger fast i alt, derunder også bukser, håndklæder, og anden hud der kommer i nærheden af det :-S Lidt babyolie løste heldigvis det problemet, men det var vist meget godt, at jeg ingen planer havde for i aften, for alt jeg kan, er da at ligge på min sofa i et par løse shorts - AV! Så meget for at have en høj smertetærskel!
I næste uge skal mere hår fjernes, men denne gang bliver det måske knap så smertefuldt, medmindre frisøren også er gået i gang med at bruge voks til at tage det splittede spidser???
Nu vil jeg have lidt ondt af mig selv, og bede mit visakort gøre mig selskab i sofaen, så vi kan trøsteshoppe sammen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar