lørdag den 29. august 2009

Lækkerier fra Asos...


er hvad der ligger og venter på GLS' depot. Jeg var selvfølgelig ikke hjemme da bilen kom, hvad for en tid er også 9.40? Der er der ingen der er hjemme på det tidspunkt? Jeg har ikke tidligere haft lingeri fra Masquerade, men dette set var bare så fint (og billigt), og rent faktisk på lager i min størrelse - det oplever jeg ikke særlig tit!

I dag har jeg brugt dagen inde i byen. Jeg har et tilgodebevis til Message, men når jeg har sådan et, kan jeg bare aldrig finde noget, jeg vil købe. Så jeg var i H&M og fandt en lækker lang cardigan og den fineste sorte strikkjole med et "silkebånd" over nakken (begge dele fra Divided). Perfekt til de kolde kolde dage der kommer lige om lidt.
Nu skal jeg bruge aftenen på at flytte færdigt. Min kæreste lider af uro når det kommer til indretning. Jeg har det allerbedst med, at tingene altid står det samme sted - så ved jeg præcist hvor jeg skal lede i rodet, når jeg mangler noget. Men ham her vil helst flytte rundt hele tiden. Nu skulle soveværelset altså ovenpå, så kontoret blev tømt og alt slæbt ned, kun for at vi kunne opdage, at sengen overhovedet ikke kunne komme op ad trappen - HURRA!
Derfor priser jeg mig ofte lykkelig over, at mine forældre bor så tæt på, klokken halv ti i går fik vi skruet gelænderet af altanen og sengen trukket op - godt vi ikke bor højere oppe ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar