fredag den 17. april 2009




Mit shoppegen har overtaget, og jeg kan slet ikke styre det! Især har sko det med at hoppe ned i mine indkøbsposer helt uden at spørge om lov - og det er både i butikker og på nettet. I denne måned er det blevet til Converse All Stars Light i grå, sorte ballerinaer fra Divided (de var jo næsten gratis), gladiator sandaler i brunt læder og med guld nitter fra Asos samt fine sandaler i bronzefarvet læder fra FCUK (de skulle gerne komme med posten en af dagene). Derudover fandt jeg endelig de TopShop ballerinaer i guld, som jeg så længe har sukket efter, på ebay, og de blev mine for en slik. Nu sidder jeg har og har den største lyst til at bestille et par Lise Lindvig sandaler, men desværre er den farve, jeg havde udset mig udsolgt i min størrelse... What to do, what to do??? Måske man skal håbe på, at man vokser et skonummer inden sommervejret for alvor slår ind, eller også skal man spare pengene og koncentrere sig om den didaktikopgave... jeg tror nok. at jeg holder på mulighed nummer 1.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar