lørdag den 4. april 2009

ModeMekka


I dag tog jeg til ModeMekka med kæresten under armen. Der var nogle fine ting og masser af møg og gøjemøg. Jeg kom forbi en stand med ByStroom og forelskede mig i en kæmpe taske i dusty pink. Jeg var ovre ogv hilse på den tre gange, førend jeg kom til at købe den. Jeg mangler slet ikke tasker og specielt ikke en, der er så stor som denne. Når man ikke er mere end 162, så bliver man frygtelig lille ved siden af den, men jeg måtte have den. Jeg forestiller mig, at den er lige til at have med i flyveren, når jeg rejser til London til Juli, der er plads til laptop og masser af andre ting - mmmmhhhh!

Derudover blev det til et påskeæg i form af et bælte, og en taske kæresten kunne have LP'er i, næsten gang han skal på plademesse. Ellers nød vi det lækre vejr og legede, at det var sommerferie og at eksaminer slet ikke fandtes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar